tag:blogger.com,1999:blog-61912057611249175532024-02-08T11:27:20.112+01:00Reputacion en internetProteja su reputación online. Expertos en "borrar datos” de internet. Reputación corporativa y branding. Llámenos, +34 665977485 -somos discretosAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-6191205761124917553.post-91387381692013408672016-12-31T12:07:00.003+01:002016-12-31T12:07:38.420+01:00Gestión de la reputación online- Consejos y asesoramiento<span title="Reputation Management - Top Tips And Advice
">Gestión de la reputación - Consejos y asesoramiento<br /></span><span title="Reputation is truly everything when it comes to business.">La reputación es realmente todo cuando se trata de negocios. </span><span title="If you don't know how to manage yours, your reputation can cause your business to fail.">Si no sabe cómo administrar el suyo, su reputación puede hacer que su negocio fracase. </span><span title="Keep reading into the following paragraphs to learn a few things about managing your online reputation.
">Sigue leyendo en los siguientes párrafos para aprender algunas cosas acerca de cómo administrar tu reputación en línea.<br /></span><span title="Follow up with customers.">Seguimiento con los clientes. </span><span title="This is the case if your business is on the larger size.">Este es el caso si su negocio está en el tamaño más grande. </span><span title="They must feel important to you.">Ellos deben sentirse importantes para usted. </span><span title="Try using a system that's automated and can work with a customer.">Trate de usar un sistema automatizado y puede trabajar con un cliente. </span><span title="Also, ask them to give feedback for recent purchases.
">También, pídales que den retroalimentación para las compras recientes.<br /></span><span title="Watch the social networks.">Ver las redes sociales. </span><span title="According to Arnold Worldwide, over half the customers expect answers to their comments and questions on social networks.">Según Arnold Worldwide, más de la mitad de los clientes esperan respuestas a sus comentarios y preguntas sobre redes sociales. </span><span title="Make sure you reply promptly, preferably within an hour or two.">Asegúrese de responder con prontitud, preferiblemente dentro de una hora o dos. </span><span title="You will stand above those businesses that do not handle the situations in a timely fashion.
">Usted estará por encima de los negocios que no manejan las situaciones de manera oportuna.<br /></span><span title="Monitor your online presence.">Supervise su presencia en línea. </span><span title="You must always be aware of all the different types of feedback your business gets online, so you can quickly react to anything negative that might crop up from a customer who might be unhappy.">Siempre debe ser consciente de todos los diferentes tipos de comentarios de su negocio se pone en línea, por lo que puede reaccionar rápidamente a cualquier cosa negativa que puede surgir de un cliente que podría ser infeliz. </span><span title="Checking search results can help you keep negative content from reaching the top.">Comprobar los resultados de la búsqueda puede ayudarle a mantener el contenido negativo de llegar a la parte superior. </span><span title="Do this a few times monthly.
">Haga esto varias veces al mes.<br /></span><span title="Make your presence known in the places that your customers frequent.">Haga su presencia conocida en los lugares que sus clientes frecuentes. </span><span title="Visit restaurants or public places that they go to.">Visite restaurantes o lugares públicos a los que ir. </span><span title="This will allow you to familiarize yourself with them and provide better service.">Esto le permitirá familiarizarse con ellos y ofrecer un mejor servicio. </span><span title="People will feel more relaxed speaking with you in this type of environment.
">La gente se sentirá más relajada hablando con usted en este tipo de ambiente.<br /></span><span title="If you find false information about your company online, ask that webmaster to remove it.">Si encuentra información falsa acerca de su empresa en línea, pídale al webmaster que la elimine. </span><span title="If you show the site owner that what they are presenting is factually untrue and they are liable, most website owners will comply with your request.
">Si muestra al propietario del sitio que lo que está presentando es falsa y es responsable, la mayoría de los propietarios del sitio web cumplirán su solicitud.<br /></span><span title="You can hire someone to do reputation management for you if you don't have the time to do it yourself.">Usted puede contratar a alguien para hacer gestión de la reputación para usted si usted no tiene el tiempo para hacerlo usted mismo. </span><span title="You have a lot to do, but trained individuals or companies can do things you haven't thought of.">Usted tiene mucho que hacer, pero los individuos o empresas capacitados pueden hacer cosas que no han pensado. </span><span title="That is why it is helpful to have someone assist you with these things.
">Por eso es útil que alguien le ayude con estas cosas.<br /></span><span title="As your business starts to take off, more customers will start to interact with you.">A medida que su negocio comienza a despegar, más clientes comenzarán a interactuar con usted. </span><span title="Complaints will show up here and there, so you must address them.">Las quejas se mostrarán aquí y allá, por lo que debe abordarlos. </span><span title="Also, you need to take a professional approach to your responses.
">También, usted necesita tomar un acercamiento profesional a sus respuestas.<br /></span><span title="If you come across negative reviews of your business online, you might feel anger towards someone who left feedback that is not entirely true.">Si te encuentras con críticas negativas de tu negocio en línea, es posible que sientas ira hacia alguien que dejó comentarios que no es del todo cierto. </span><span title="That said, stay calm and respond with facts.">Dicho esto, mantener la calma y responder con hechos. </span><span title="When people read the argument on both sides, they can figure out who they think is right.
">Cuando la gente lee el argumento de ambos lados, pueden averiguar quién cree que es correcto.<br /></span><span title="You need to work on making expectations according to your business.">Usted necesita trabajar en hacer las expectativas de acuerdo a su negocio. </span><span title="This includes integrity;">Esto incluye la integridad; </span><span title="you must own up to any mistakes you make.">Usted debe poseer hasta cualesquiera errores que usted hace. </span><span title="Transparency is essential to maintaining a good reputation.
">La transparencia es esencial para mantener una buena reputación.<br /></span><span title="Do not attempt to hide the mistakes you have made.">No trate de ocultar los errores que ha cometido. </span><span title="Modern customers are smarter than that.">Los clientes modernos son más inteligentes que eso. </span><span title="Own up to your error and apologize.">Poseer hasta su error y pedir disculpas. </span><span title="People appreciate that type of honesty.
">La gente aprecia ese tipo de honestidad.<br /></span><span title="Become a corporate sponsor at the end charity event in the community.">Conviértete en un patrocinador corporativo en el evento de caridad final en la comunidad. </span><span title="Your reputation will soar!">Su reputación se disparará! </span><span title="It's a positive way to reach out to new and old customers alike.">Es una manera positiva de llegar a nuevos y viejos clientes por igual. </span><span title="And that can make a lot of difference when it comes time to buy.
">Y eso puede hacer mucha diferencia cuando llega el momento de comprar.<br /></span><span title="Some companies offer fake reviews in return for compensation.">Algunas compañías ofrecen revisiones falsas a cambio de una compensación. </span><span title="Don't join in. Not only can they be bad for your business, the practice is actually now illegal in many states!
">No se unan. No sólo pueden ser malos para su negocio, la práctica es en realidad ahora ilegal en muchos estados!<br /></span><span title="Make sure your services or products come with a money back promise.">Asegúrese de que sus servicios o productos vienen con una promesa de devolución de dinero. </span><span title="This is what makes great customer service.">Esto es lo que hace un gran servicio al cliente. </span><span title="In the case of returns, you may have to eat your profits, simply because the items cannot be sold again as new.">En el caso de devoluciones, puede que tenga que comer sus ganancias, simplemente porque los artículos no pueden ser vendidos de nuevo como nuevo. </span><span title="That said, you're doing the right thing by your customer.
">Dicho esto, usted está haciendo lo correcto por su cliente.<br /></span><span title="Always stick to your promises.">Siempre se adhieren a sus promesas. </span><span title="If you continue to change the agreement, people won't trust you.">Si continúa cambiando el acuerdo, la gente no confía en usted. </span><span title="You will develop a reputation for being untrustworthy and dishonest.">Usted desarrollará una reputación de ser poco fiable y deshonesto. </span><span title="It is also hard to bounce back once your reputation suffers.
">También es difícil rebotar una vez que su reputación sufre.<br /></span><span title="Check your search results on a regular basis.">Revise sus resultados de búsqueda de forma regular. </span><span title="Google your company's name monthly.">Google nombre de su empresa mensual. </span><span title="Take special note of anything negative posted about you.">Tome nota especial de cualquier cosa negativa publicado sobre usted. </span><span title="Monitor the sources of all negative reviews.">Monitoree las fuentes de todas las revisiones negativas. </span><span title="Mitigate these when needed.
">Mitigarlos cuando sea necesario.<br /></span><span title="Do all you can to keep your emotions in control.">Haga todo lo posible para mantener sus emociones bajo control. </span><span title="Use stress management to relieve those pent up frustrations.">Utilice la gestión del estrés para aliviar las frustraciones acumuladas. </span><span title="Play a sport or participate in some other physical activity to help you deal with stress and keep your cool.">Juega un deporte o participa en alguna otra actividad física para ayudarte a lidiar con el estrés y mantenerte fresco. </span><span title="Stay away from getting into verbal spats with consumers online.">Manténgase alejado de meterse en pollas verbales con los consumidores en línea. </span><span title="This can tarnish your reputation.
">Esto puede manchar su reputación.<br /></span><span title="Do not ruin your reputation by responding angrily to a negative comment.">No arruinar su reputación respondiendo con enojo a un comentario negativo. </span><span title="Keep from attacking clients through social media.">Evite atacar clientes a través de las redes sociales. </span><span title="If you have a problem that makes a customer cross the line, just ignore them so you're not looking like a person that's not professional.
">Si tiene un problema que hace que un cliente cruce la línea, simplemente ignórelos para que no se vea como una persona que no es profesional.<br /></span><span title="Since you're now well-versed in reputation management, you should now know how much it matters to have good relationships when it comes to business.">Puesto que ahora está bien versado en la gestión de la reputación, ahora debe saber cuánto importa tener buenas relaciones cuando se trata de negocios. </span><span title="A single error can tank your reputation;">Un solo error puede llenar tu reputación; </span><span title="don't let this happen.">No dejes que esto suceda. </span><span title="Use the tips you learned here and they will help your business.">Utilice los consejos que aprendió aquí y que ayudarán a su negocio. </span><span title="In no time, you will see real improvements as a result of your better reputation.">En ningún momento, verá mejoras reales como resultado de su mejor reputación.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-6191205761124917553.post-68298362893624948272016-12-31T12:05:00.003+01:002016-12-31T12:05:46.201+01:00Si Necesita Mejor Reputación corporativa<span title="If You Need Better Reputation Mangement, You Need To Read This
">Si Necesita Mejor Reputación Mangement, Usted Necesita Leer Esto<br /></span><span title="Companies learn quickly how important their reputation is.">Las empresas aprenden rápidamente la importancia de su reputación. </span><span title="If you do not care for your customers, word will get out.">Si usted no cuida para sus clientes, la palabra saldrá. </span><span title="Continue reading for some helpful information you can use to properly manage your reputation.
">Continúe leyendo para obtener información útil que puede utilizar para administrar adecuadamente su reputación.<br /></span><span title="Always stay in touch with your customers, particularly after they have done business with you.">Siempre mantenerse en contacto con sus clientes, sobre todo después de que han hecho negocios con usted. </span><span title="Even with a big business, you should still practice this.">Incluso con un gran negocio, todavía debe practicar esto. </span><span title="Customers would like to feel as if they actually matter to your company.">Los clientes quisieran sentir como si realmente importan a su compañía. </span><span title="Work with automated systems which provide follow-up with customers.">Trabajar con sistemas automatizados que proporcionen seguimiento a los clientes. </span><span title="Ask customers for feedback on anything they bought recently.
">Solicite a los clientes información sobre cualquier cosa que hayan comprado recientemente.<br /></span><span title="Be nice when interacting online.">Sea agradable al interactuar en línea. </span><span title="You have to actively engage your followers in order to make tweets and updates work.">Tienes que involucrar activamente a tus seguidores para hacer que los tweets y las actualizaciones funcionen. </span><span title="If there's a question posted on your social network, make sure you answer it as quick as you can.">Si hay una pregunta publicada en su red social, asegúrese de responder lo más rápido posible. </span><span title="If something is brought up that you are unsure of, let the person know that you value their opinions, and you will get back to them shortly with a solution.
">Si se plantea algo de lo que no está seguro, deje que la persona sepa que valora sus opiniones y volverá a ellos en breve con una solución.<br /></span><span title="Be sure you're keeping an eye on social media.">Asegúrese de mantener un ojo en los medios sociales. </span><span title="Most of people's knowledge come from social media today.">La mayoría del conocimiento de la gente proviene de las redes sociales de hoy. </span><span title="Therefore, make sure to monitor the comments about your business.">Por lo tanto, asegúrese de supervisar los comentarios sobre su negocio. </span><span title="Because many business are not vigilant in responding, your promptness in response can make your business stand out.
">Debido a que muchos negocios no están atentos a responder, su rapidez en respuesta puede hacer que su negocio se destaque.<br /></span><span title="Keep up with news updates relating to your service or product.">Manténgase al día con las actualizaciones de noticias relacionadas con su servicio o producto. </span><span title="This can help you keep your customers up to date too.">Esto puede ayudarle a mantener a sus clientes actualizados también. </span><span title="Spend a few minutes each day online gathering facts.
">Pasa unos minutos cada día reuniendo datos en línea.<br /></span><span title="Keep an eye on your company's online profiles.">Mantenga un ojo en los perfiles en línea de su empresa. </span><span title="One negative result on Google could sink you.">Un resultado negativo en Google podría hundirte. </span><span title="Do not let negative comments reach the top when people are searching for your company.">No deje que los comentarios negativos lleguen a la cima cuando las personas buscan su empresa. </span><span title="You should generally do this a couple times each month.
">Por lo general, debe hacer esto un par de veces cada mes.<br /></span><span title="If you have employees, treat them well.">Si tiene empleados, trátelos bien. </span><span title="This can have a big impact on your business.">Esto puede tener un gran impacto en su negocio. </span><span title="If people find out you're not a good employer, they may avoid doing business with you.
">Si la gente descubre que no es un buen empleador, puede evitar hacer negocios con usted.<br /></span><span title="Keep all private promotions private.">Mantenga todas las promociones privadas privadas. </span><span title="This is really critical if you use a private offer to settle a complaint situation.">Esto es realmente crítico si usas una oferta privada para resolver una situación de queja. </span><span title="You do not want others to lodge similar complaints so that they may take advantage of getting a similar deal.
">Usted no desea que otros presenten quejas similares para que puedan aprovecharse de conseguir un reparto similar.<br /></span><span title="Go where your customers go.">Ve a donde van tus clientes. </span><span title="Visit restaurants or public places that they go to.">Visite restaurantes o lugares públicos a los que ir. </span><span title="By going where your customers are, you can learn about them better and provide better services.">Al ir donde están sus clientes, puede aprender sobre ellos mejor y proporcionar mejores servicios. </span><span title="Lots of folks are more comfortable in social settings where they are able to be themselves.
">Muchas personas son más cómodas en los entornos sociales donde son capaces de ser ellos mismos.<br /></span><span title="When searching online for information about your business, and you come across something that is not accurate, ask the site owner to take the information down.">Al buscar en línea información sobre su negocio, y se encuentra con algo que no es exacto, pida al propietario del sitio que tome la información. </span><span title="If you are able to demonstrate that something is libelous, you may succeed in getting it taken down.
">Si usted es capaz de demostrar que algo es difamatorio, puede tener éxito en conseguir que sea llevado hacia abajo.<br /></span><span title="Watch social networks online carefully.">Vea las redes sociales en línea cuidadosamente. </span><span title="Many people use these sites to discuss their opinions of companies.">Muchas personas utilizan estos sitios para discutir sus opiniones de las empresas. </span><span title="When you monitor these platforms, you are able to kick into damage control mode as soon as you come across anything negative.">Al supervisar estas plataformas, usted es capaz de iniciar el modo de control de daños tan pronto como se encuentra con nada negativo. </span><span title="Then you'll keep the damage to your business reputation to a minimum.
">Entonces usted mantendrá el daño a la reputación de su negocio a un mínimo.<br /></span><span title="Anger can come when you read a negative review.">La ira puede venir cuando lees una crítica negativa. </span><span title="The best approach to take in this situation is to respond with just the facts that show that what was said was not true.">La mejor manera de abordar esta situación es responder con sólo los hechos que demuestran que lo que se dijo no era cierto. </span><span title="As people read both views, they will be able to judge for themselves who is the more accurate poster.
">A medida que la gente lee ambas opiniones, podrán juzgar por sí mismos quién es el cartel más preciso.<br /></span><span title="You have to absolutely be working to set proper expectations according to how you do business.">Usted tiene que trabajar absolutamente para fijar las expectativas apropiadas según cómo usted hace negocio. </span><span title="This includes being completely honest when dealing with customers and admitting to errors when you make them so that you will take care of them correctly.">Esto incluye ser completamente honesto al tratar con clientes y admitir a errores cuando usted los hace de modo que usted tome el cuidado de ellos correctamente. </span><span title="Transparency across your whole business is needed if you want a good reputation.
">La transparencia en toda su empresa es necesaria si desea una buena reputación.<br /></span><span title="Don't ignore mistakes made by your firm.">No ignore los errores cometidos por su empresa. </span><span title="Your customers will not be fooled.">Sus clientes no se deje engañar. </span><span title="Rather than ignoring the issue, take responsibility for it and try to quickly correct the mistake.">En lugar de ignorar la cuestión, asumir la responsabilidad por ella y tratar de corregir rápidamente el error. </span><span title="Your customers are much more likely to give you forgiveness, particularly if you offer an extra incentive to compensate for the gaffe.
">Sus clientes son mucho más propensos a dar perdón, sobre todo si usted ofrece un incentivo adicional para compensar la gafe.<br /></span><span title="Be aware of what people are saying and where they are saying it.">Esté consciente de lo que dicen las personas y dónde lo están diciendo. </span><span title="Get familiar with whatever sites people use to post comments about the industry your business represents.">Familiarícese con los sitios que la gente usa para publicar comentarios sobre la industria que representa su negocio. </span><span title="Monitor both positive and negative remarks about your company, and quickly respond.
">Controle los comentarios positivos y negativos sobre su empresa y responda rápidamente.<br /></span><span title="If you are offering a service or a product, try to provide a satisfaction guarantee.">Si está ofreciendo un servicio o un producto, trate de proporcionar una garantía de satisfacción. </span><span title="This is what creates good customer service.">Esto es lo que crea un buen servicio al cliente. </span><span title="Customer returns cannot be be resold as new so you might lose a little bit of profit.">Las devoluciones de clientes no pueden ser revendidas como nuevas, por lo que podría perder un poco de beneficio. </span><span title="However, you'll gain a great corporate reputation.
">Sin embargo, obtendrá una gran reputación corporativa.<br /></span><span title="Maintaining a good reputation is a vital part of running a business.">Mantener una buena reputación es una parte vital de administrar un negocio. </span><span title="Having a good relationship with the local community can take a while to build up, and the tips shared above can help you get there quicker.">Tener una buena relación con la comunidad local puede tomar un tiempo para construir, y los consejos compartidos anteriormente puede ayudarle a llegar más rápido. </span><span title="Stay positive and work quickly.">Manténgase positivo y trabaje rápidamente. </span><span title="Dealing with things quickly as they come up will win over customers and ensure that you have an upstanding reputation within the business community.">Tratar con las cosas rápidamente a medida que vienen a ganar a los clientes y asegurarse de que usted tiene una reputación upstanding dentro de la comunidad empresarial.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-6191205761124917553.post-72709897330258186362016-12-31T12:04:00.001+01:002016-12-31T12:04:14.563+01:00¿Qué tan buena es la reputación en internet de su negocio?<span title="How Good Is Your Business's Reputation?">¿Qué tan buena es la reputación de su negocio? </span><span title="These Tips Can Help It Improve!
">¡Estos consejos pueden ayudarlo a mejorar!<br /></span><span title="You may not succeed right off the bat in business.">Es posible que no tenga éxito en el negocio. </span><span title="This is not to say that it is all about your reputation, because there are many factors that can contribute to an unsuccessful business.">Esto no quiere decir que se trata de su reputación, porque hay muchos factores que pueden contribuir a un negocio sin éxito. </span><span title="Still, implementing effective business management tactics is extremely important if you want to succeed where the rest have failed.
">Sin embargo, la implementación de tácticas de administración de negocios efectivo es extremadamente importante si desea tener éxito donde el resto ha fracasado.<br /></span><span title="Follow through with your customers to keep your reputation good.">Siga con sus clientes para mantener su reputación buena. </span><span title="This is even more important if your business is large.">Esto es aún más importante si su negocio es grande. </span><span title="They want to know they matter.">Ellos quieren saber que importa. </span><span title="Take advantage of automated systems that will follow through for you.">Aproveche los sistemas automatizados que le seguirán. </span><span title="Get feedback of your services and goods while you do it.
">Obtenga retroalimentación de sus servicios y bienes mientras lo hace.<br /></span><span title="If someone is dissatisfied with their product or service, fix the situation so that you will increase your reputation.">Si alguien está insatisfecho con su producto o servicio, arreglar la situación para que pueda aumentar su reputación. </span><span title="Turning negative experiences into good ones can show customers that you do care.">Convertir las experiencias negativas en buenas puede mostrar a los clientes que les importa. </span><span title="If that change happens via online forums, that is even better.">Si ese cambio ocurre a través de foros en línea, eso es aún mejor. </span><span title="That will show everyone that you provide great customer service.
">Eso demostrará a todo el mundo que usted proporciona el gran servicio de atención al cliente.<br /></span><span title="A great way to build up your reputation is to optimize your web page for critical key phrases.">Una gran manera de construir su reputación es optimizar su página web para las frases clave críticas. </span><span title="Normally, this is the name of your business.">Normalmente, este es el nombre de su negocio. </span><span title="The big search engines favor authority sites.">Los grandes motores de búsqueda favorecen los sitios de autoridad. </span><span title="When you're viewed as an authority, the search engines may raise your site in the search results.
">Cuando se ve como una autoridad, los motores de búsqueda pueden aumentar su sitio en los resultados de búsqueda.<br /></span><span title="Stay up-to-date on the latest news about your services.">Manténgase al día sobre las últimas noticias sobre sus servicios. </span><span title="This will help ensure that the information you are supplying your customers with is the latest information.">Esto ayudará a asegurar que la información que está suministrando a sus clientes es la información más reciente. </span><span title="Check the web to see what the latest trends are each day.
">Compruebe la web para ver cuáles son las últimas tendencias cada día.<br /></span><span title="Make sure promotions or sales that are private stay that way.">Asegúrese de que las promociones o las ventas que son privadas permanecen de esa manera. </span><span title="This is important when you offer a substantial discount to compensate for a complaint.">Esto es importante cuando usted ofrece un descuento sustancial para compensar una queja. </span><span title="One tip is to never post the steps you are taking to resolve a particular complaint, because you are bound to get other complaints seeking the same gestures.
">Una sugerencia es nunca publicar los pasos que está tomando para resolver una queja en particular, porque usted está obligado a obtener otras quejas que buscan los mismos gestos.<br /></span><span title="Pay close attention to all the social media sites.">Preste mucha atención a todos los sitios de redes sociales. </span><span title="Frequently, people discuss about companies here.">Con frecuencia, la gente discute acerca de las empresas aquí. </span><span title="Paying strict attention to these sites is the best way to safeguard yourself from any negative comments getting out of hand about your business.">Prestar la atención terminante a estos sitios es la mejor manera de salvaguardarse de cualquier comentario negativo que sale de control sobre su negocio. </span><span title="This will help protect your company's reputation.
">Esto ayudará a proteger la reputación de su empresa.<br /></span><span title="Reputation management is a skill that some great companies provide to businesses.">Gestión de la reputación es una habilidad que algunas grandes empresas ofrecen a las empresas. </span><span title="There is so much to monitor that you may not have time to do it all on your own.">Hay mucho que vigilar que usted no puede tener tiempo para hacerlo todo por su cuenta. </span><span title="So, if you need a helping hand, find a trusted company.
">Por lo tanto, si necesita una mano amiga, encontrar una empresa de confianza.<br /></span><span title="The more your company expands, the more customers you'll be interacting with.">Cuanto más se expanda su compañía, más clientes estará interactuando con. </span><span title="With a growing business, eventually you will run into unhappy customers, and it is very important that you handle these situations in a timely manner.">Con un negocio en crecimiento, eventualmente se encontrará con clientes infelices, y es muy importante que maneje estas situaciones de manera oportuna. </span><span title="Speak in a manner that is businesslike and professional.
">Hable de una manera que sea profesional y profesional.<br /></span><span title="When you see something negative in print about your company, it's natural to get angry at the person who wrote the comment, especially if what they commented on wasn't completely truthful.">Cuando ve algo negativo en la impresión sobre su empresa, es natural que se enoje con la persona que escribió el comentario, especialmente si lo que comentó no era completamente veraz. </span><span title="The best thing that you can do is to approach it in a civil manner.">Lo mejor que puedes hacer es abordarlo de una manera civil. </span><span title="This will give people the opportunity to understand your side as well as that of the complainer.
">Esto dará a la gente la oportunidad de entender a su lado, así como la de la queja.<br /></span><span title="It is vital to learn about proper reputation management.">Es vital aprender sobre la gerencia apropiada de la reputación. </span><span title="This will include being honest with the clients that you have.">Esto incluirá ser honesto con los clientes que usted tiene. </span><span title="Being transparent is a great way to help your business reputation.
">Ser transparente es una gran manera de ayudar a su reputación empresarial.<br /></span><span title="Do not attempt to hide the mistakes you have made.">No trate de ocultar los errores que ha cometido. </span><span title="Customers will see through that.">Los clientes verán a través de eso. </span><span title="Admit your mistake, apologize, and move on.">Admitir su error, disculparse y seguir adelante. </span><span title="Your customers are much more likely to give you forgiveness, particularly if you offer an extra incentive to compensate for the gaffe.
">Sus clientes son mucho más propensos a dar perdón, sobre todo si usted ofrece un incentivo adicional para compensar la gafe.<br /></span><span title="If your company advertises certain promises, live up to the promises.">Si su empresa anuncia ciertas promesas, estar a la altura de las promesas. </span><span title="Trust will be lost when you constantly change terms.">La confianza se perderá cuando cambies constantemente los términos. </span><span title="You will develop a reputation for being untrustworthy and dishonest.">Usted desarrollará una reputación de ser poco fiable y deshonesto. </span><span title="It is also hard to bounce back once your reputation suffers.
">También es difícil rebotar una vez que su reputación sufre.<br /></span><span title="Negative feedback about your business is never going to make you happy.">La regeneración negativa sobre su negocio nunca va a hacerle feliz. </span><span title="The key thing to realize is that you never want to react without first thinking of the best way to handle the situation.">La clave para darse cuenta es que nunca quieres reaccionar sin pensar primero en la mejor manera de manejar la situación. </span><span title="Take time to consider how to deal with the situation in a positive manner and react accordingly.">Tómese el tiempo para considerar cómo lidiar con la situación de una manera positiva y reaccionar en consecuencia. </span><span title="This will prevent you from developing a bad reputation online.
">Esto evitará que usted desarrolle una mala reputación en línea.<br /></span><span title="Reputation management also involves dealing with negative content in a professional manner.">Gestión de la reputación también implica tratar con contenido negativo de una manera profesional. </span><span title="Do not remove negative feedback, address it calmly and honestly.">No quite la regeneración negativa, la dirección él calmly y honesto. </span><span title="Customers appreciate it when a business owner acknowledges mistakes.
">Los clientes aprecian cuando un propietario de un negocio reconoce errores.<br /></span><span title="You will harm your reputation if you become angry or argumentative.">Usted hará daño a su reputación si se pone enojado o argumentativo. </span><span title="Attacking clients isn't a good idea, and neither is taking everything personally.">Atacar a los clientes no es una buena idea, y tampoco lo está tomando todo personalmente. </span><span title="If you have a customer who crosses the line, ignore them rather than getting into a flame war.
">Si usted tiene un cliente que cruza la línea, ignorarlos en lugar de entrar en una guerra de llamas.<br /></span><span title="Join any trade organizations within your industry.">Únase a cualquier organización comercial dentro de su industria. </span><span title="They can help to generate leads for your business from people who are looking for the goods or services you provide.">Pueden ayudar a generar clientes potenciales para su negocio de la gente que está buscando los productos o servicios que usted proporciona. </span><span title="Having a membership in professional organizations gives your business credibility.">Tener una membresía en organizaciones profesionales da credibilidad a su negocio. </span><span title="Generally, a small fee for membership is required, but it is worth it for the benefits it gives you.
">Generalmente, una pequeña cuota para la membresía se requiere, pero vale la pena por los beneficios que le da.<br /></span><span title="It is extremely important to know how to manage your business reputation.">Es muy importante saber cómo administrar la reputación de su negocio. </span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-6191205761124917553.post-52407571940888197322016-12-31T12:03:00.001+01:002016-12-31T12:03:15.405+01:00 asesoramiento sobre la gestión de la reputación<span title="Excellent Advice About Reputation Management That You Will Want To Read
">Excelente asesoramiento sobre la gestión de la reputación que usted querrá leer<br /></span><span title="In the world of business, reputation really can be everything.">En el mundo de los negocios, la reputación realmente puede ser todo. </span><span title="When a strong reputation is lacking, profitability can prove elusive.">Cuando una reputación fuerte falta, la rentabilidad puede resultar elusiva. </span><span title="Luckily, the article below has the tips and information you need to build a strong reputation so that your business remains profitable.
">Por suerte, el siguiente artículo tiene los consejos y la información que necesita para construir una sólida reputación para que su negocio sigue siendo rentable.<br /></span><span title="When it comes to dealing with negative content about your brand online, the best defense is a good offense.">Cuando se trata de lidiar con contenido negativo sobre su marca en línea, la mejor defensa es una buena ofensa. </span><span title="Ensure you have plenty of positive feedback since this can drown out the negative.">Asegúrese de que tiene un montón de comentarios positivos, ya que esto puede ahogar el negativo. </span><span title="Post positive content regularly to keep things fresh, pushing the negativity down in those search engine results.
">Publicar contenido positivo con regularidad para mantener las cosas frescas, empujando la negatividad hacia abajo en los resultados de los motores de búsqueda.<br /></span><span title="Make sure you're very personable on the web.">Asegúrese de que usted es muy agradable en la web. </span><span title="You have to actively engage your followers in order to make tweets and updates work.">Tienes que involucrar activamente a tus seguidores para hacer que los tweets y las actualizaciones funcionen. </span><span title="If someone posts a question to your social media site, ensure that it is answered as quickly as possible.">Si alguien publica una pregunta en su sitio de medios sociales, asegúrese de que se responde lo más rápido posible. </span><span title="When you get asked a question you can't personally answer, let the enquirer know that you're looking into it.
">Cuando se le hace una pregunta que no puede responder personalmente, deje que el investigador sepa que usted está buscando en él.<br /></span><span title="Be sure to keep a close watch on social networking platforms.">Asegúrese de vigilar de cerca las plataformas de redes sociales. </span><span title="According to Arnold Worldwide, most customers believe that businesses should respond to all of the postings on their social media accounts.">Según Arnold Worldwide, la mayoría de los clientes creen que las empresas deben responder a todas las publicaciones en sus cuentas de redes sociales. </span><span title="Reply quickly, at least within a couple hours.">Responder rápidamente, al menos dentro de un par de horas. </span><span title="Since a lot of businesses aren't that vigilant, when you're responsive you'll stand out more.
">Dado que un montón de empresas no son tan vigilantes, cuando eres sensible te destacarás más.<br /></span><span title="Run social media accounts professionally.">Ejecutar cuentas de medios sociales profesionalmente. </span><span title="Such pages demonstrate your business character, so you need to make sure they always show positivity.">Tales páginas demuestran su carácter de negocio, por lo que necesita para asegurarse de que siempre muestran positividad. </span><span title="Of course, you want to show some personality, but keep the overall tone professional and businesslike.
">Por supuesto, usted quiere mostrar algo de personalidad, pero mantener el tono general profesional y de negocios.<br /></span><span title="If you have employees, treat them well.">Si tiene empleados, trátelos bien. </span><span title="This can have a big impact on your business.">Esto puede tener un gran impacto en su negocio. </span><span title="If people think you are a bad employer, it can cause consumers to not want to do business with you.
">Si la gente piensa que usted es un mal empleador, puede hacer que los consumidores no quieran hacer negocios con usted.<br /></span><span title="Hang out where your customers hang out.">Cuelgue hacia fuera donde sus clientes cuelgan hacia fuera. </span><span title="If you find they go to specific places or sites, visit there often.">Si usted encuentra que van a lugares o sitios específicos, visite allí a menudo. </span><span title="When you are where your customers are at, you then have the chance to get to know your customers better, helping you give them better service.">Cuando usted está donde están sus clientes, entonces tiene la oportunidad de conocer mejor a sus clientes, ayudándole a darles un mejor servicio. </span><span title="Most people are more comfortable in these social settings, so they'll be more likely to let you in.
">La mayoría de las personas se sienten más cómodas en estos entornos sociales, por lo que es más probable que le permitan entrar.<br /></span><span title="If you find false information on another site about your company, you may request that the information is removed.">Si encuentra información falsa en otro sitio sobre su empresa, puede solicitar que se elimine la información. </span><span title="Just make sure you can prove your case, and any reputable site owner will gladly remove it.
">Sólo asegúrese de que puede probar su caso, y cualquier propietario de sitio de buena reputación con mucho gusto lo eliminará.<br /></span><span title="With business growth, the volume of customer contact will increase as well.">Con el crecimiento del negocio, el volumen de contacto con el cliente aumentará también. </span><span title="Sometimes their comments will be negative.">A veces sus comentarios serán negativos. </span><span title="Additionally, you want to ensure that you handled the situation and resolved it to the customer's satisfaction.
">Además, desea asegurarse de que manejó la situación y la resolvió a satisfacción del cliente.<br /></span><span title="You may feel anger if you see something bad about your business online.">Usted puede sentir cólera si ve algo malo acerca de su negocio en línea. </span><span title="But, it is far better to gather yourself and respond honestly with facts that tend to vindicate your position.">Pero, es mucho mejor reunirse y responder honestamente con hechos que tienden a reivindicar su posición. </span><span title="When people read what both of you have said, they can come to their own conclusions.
">Cuando la gente lee lo que ambos han dicho, pueden llegar a sus propias conclusiones.<br /></span><span title="Once customers make a purchase, follow up with them.">Una vez que los clientes hacen una compra, siga con ellos. </span><span title="Sometimes, problems do not occur immediately because a customer may not use a product at first.">A veces, los problemas no se producen de inmediato porque un cliente no puede utilizar un producto en un primer momento. </span><span title="Checking in can provide you with the chance of addressing any issues the customer may have.
">El registro puede proporcionarle la posibilidad de abordar cualquier problema que el cliente pueda tener.<br /></span><span title="To keep a good online reputation, you must monitor places where your firm is likely to be discussed.">Para mantener una buena reputación en línea, debe monitorear los lugares donde es probable que su empresa sea discutida. </span><span title="Stay on top of these sites so that you always know what is going on.">Manténgase al tanto de estos sitios para que siempre sepa lo que está pasando. </span><span title="Try positing links to positive reviews and comments on your site, and make sure you quickly respond to criticism.
">Trate de publicar enlaces a revisiones y comentarios positivos en su sitio y asegúrese de responder rápidamente a las críticas.<br /></span><span title="Think carefully before sharing any information over the Internet.">Piense cuidadosamente antes de compartir cualquier información a través de Internet. </span><span title="Be careful that it can not be turned against you later on.">Tenga cuidado de que no se pueda volver contra usted más adelante. </span><span title="Even if your social media accounts can only be accessed by a very few of people, caution is the best approach.
">Incluso si sus cuentas de redes sociales sólo pueden ser accedidas por un muy pocas personas, la precaución es el mejor enfoque.<br /></span><span title="There are a lot of sites that sell false positive reviews;">Hay un montón de sitios que venden críticas positivas falsas; </span><span title="it might seem like all your competition is using them for bolstering their online presences.">Puede parecer que toda su competencia está utilizando para reforzar sus presencias en línea. </span><span title="Avoid any temptation to be a part of them.">Evite la tentación de ser parte de ellos. </span><span title="In many places it is illegal.
">En muchos lugares es ilegal.<br /></span><span title="If your company promises something, stick to those terms.">Si su empresa promete algo, se adhieren a esos términos. </span><span title="If you keep making changes, people will view you as being untrustworthy.">Si continúa haciendo cambios, la gente lo verá como poco fiable. </span><span title="The business will start to be known for dishonesty.">El negocio comenzará a ser conocido por deshonestidad. </span><span title="It can be very difficult to overcome a negative reputation.
">Puede ser muy difícil superar una reputación negativa.<br /></span><span title="At least once a month do an online search for your business.">Al menos una vez al mes hacer una búsqueda en línea para su negocio. </span><span title="Google your company name and browse the results very carefully.">Google nombre de su empresa y examinar los resultados con mucho cuidado. </span><span title="Make sure there is no negative feedback on your site.">Asegúrese de que no haya comentarios negativos en su sitio. </span><span title="Keep track of where the negative things are coming from.">Lleve un registro de donde vienen las cosas negativas. </span><span title="Take steps to get around these things as you need to.
">Tome medidas para evitar estas cosas como usted necesita.<br /></span><span title="You're going to get upset if you're getting negative content and feedback on a website, social media page, or blog.">Te vas a molestar si estás recibiendo contenido negativo y comentarios en un sitio web, una página de medios sociales o un blog. </span><span title="Take the time to think about it before you react.">Tómese el tiempo para pensarlo antes de reaccionar. </span><span title="Think about the situation and what your response should be.">Piense en la situación y cuál debe ser su respuesta. </span><span title="By taking a break, you can help avoid getting a bad reputation online.
">Al tomar un descanso, puede ayudar a evitar obtener una mala reputación en línea.<br /></span><span title="A positive reputation is essential.">Una reputación positiva es esencial. </span><span title="If it falters, your business can suffer.">Si falla, su negocio puede sufrir. </span><span title="The keys to successful business is to understand how simple steps can be applied towards maintaining a positive reputation.">Las claves para un negocio exitoso es entender cómo se pueden aplicar pasos sencillos para mantener una reputación positiva. </span><span title="Using the advice in the above article is an excellent way to do just that">El uso del consejo en el artículo anterior es una excelente manera de hacer precisamente eso</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0